Coffea Artist mungkin..



Hari ni puasa. Puasa di upsi pulak tu.adeh... ntah hari ke berapa puasa sebab busy dengan final project ulang alik g lab, tapi aku rasa macam dah nak raya..minggu depan aku balik cuti sem + cuti raya..sem depan aku start intern.cepat masa berlalu dah nk habis dah hidup kat sini..lepas tu aku x taw jadi apa. mungkin coffea artist barangkali.haha..malas nak ulas bab ni sebenarnya aku nk terobek ja cuti-cuti dengan kawan aku.. hanya mampu terobek jea la.huh.

Gambar bawah ni aku g Ecoworld Majestic dekat semenyih rasa..nth la..




Dah la, sebenarnya banyak lagi gambar ngn malaun-malaun ni..tp aku letak 3 jea la sebab cuma nk bagitau jea ni antara kawan aku yang berkualiti..



p/s: bila posa aku x leh nak  menaip bbnyk sebab posa kan termasuk la buat keja lain. x berapa nk jalan keja. Ntah laa aku pon x paham diri aku ni.


Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"