Perkenalkan Diri


Hai nama aku Nurul Atikah binti Omar. Panggil jea aku tikah dan saya anak jati negeri Perlis. Sekarang saya belajar di UPSI dekat Tanjong Malim Perak kos ISM Animasi  dari tahun 2015-2019. Sekarang aku dah sem 6, ok setahun setengah lagi nak habis. Harap semua dipermudahkan lah. Umur aku dah 25 tahun, sebelum aku sambung ijazah di  UPSI aku diploma dari Politeknik Muadzam Shah Pahang, kos Dip Rekabentuk Grafik selama 3 tahun.


Aku anak bongsu daripada 3 orang adik beradik dan aku seorang jea yang masih belajar. Kakak dan abang aku sudah bekerja dan sudah berkahwin. Dulu sebelum masuk Politeknik hobi aku memang suka menulis blog sampai la minat aku ni terhenti bila dah sambung belajar  di Politeknik kerana terlalu banyak tugasan sehingga tiada masa dengan semua ini. Sekarang Alhamdulillah sejak sambung Upsi ni ada subjek  MMS3033 Pembangunan blog dan laman web dan aku dapat kembali dalam dunia blogger. 




Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

1 comment:

  1. Assalamualaikum ,hai.. Menarik entri awak, saya ingt nak smbung deg dalam animasi di upsi, n saya dari politeknik Ibrahim sultan kos grafik .Igt nak tnya awak mcm2 ttg kos animasi, boleh wasap sya tak, 014 9435060 hehe tq

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"