Bila masuk Poli...


Aku masuk politeknik tahun 2011 masa tu umur aku 18 tahun. Aku dapat politeknik muadzam shah pahang. Banyak pengalaman yang aku belajar seorang diri tanpa keluarga disisi. huhu..sebab jauhh susah nak balik. Hidup jatuh bangun aku dengan kawan- kawan ja dan terjumpa sorang budak peneng nama dia zati, dia la jadi kawan dunia akhirat aku sampai sekrang. Apa-apa yang berkaitan asaimen kami buat sama-sama, dugaan belajar masalah dan yang berkaitan dengan poli dan kehidupan disitu dia selalu ada. huhu yela mak ayah jauh kan. Nak lagi saya kos graphic design, asaimen dia ya ampunn tambah lagi dengan lec dan perangai orang sekeliling serius kenkadang rasa tak tahan sangat, memang tak dak life langsung, makan sehari sekali dan hidup situ hanya siapkan asaimen ja termasuk sabtu ahad. Dapat tido 5 minit pon rasa heaven gila, serius. 


Pernah la juga berjalan nak rehatkan minda ke kuantan, kl, segamat johor. Itu pon bole la kira berapa kali. Yelah kenkadang kena jaga diri sendiri juga ni hadap laptop 24 jam ja.haha. Tapi tu semua pengalaman yang tak pernah dilupakan suka duka dengan kawan, menangis gelaka tawa bersama. Alhamdulillah dah grad 5 tahun dah, rasa macam kejap jea masa berlalu tapi masih contact lect dan kawan-kawan poli yang lain. Nak nangis rasa bila terkenang kisah belajar di poli memang perit dan kena kuat untuk jadi yang terbaik.







Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"